Začnime tým, že Vaša konkurencia určite internetovú stránku má. Získava tak pred Vami hneď niekoľko výhod, ktoré nakoniec povedú k tomu, že si zákazník vyberie ich namiesto Vás.
1. Dôveryhodnosť: Dnes sa očakáva, že každá seriózna firma, alebo podnik bude mať webovú stránku. Ak ju nemáte, môže to značne ovplyvniť dôveryhodnosť a profesionálnosť vášho podniku v očiach potenciálnych zákazníkov. A zo skúsenosti môžeme povedať, že Vám nepomôže Vám ani dlhá história a profesionálne úspechy, ktoré ste dosiahli.
2. Spája Vás so zákazníkom: Webová stránka je najjednoduchší spôsob ako sa spojiť so svojim zákazníkom. Dnes Vás už nikto nenájde v telefónnych zoznamoch, alebo katalógoch firiem. Nikto Vás nebude hľadať po meste. Pretože najjednoduchšia cesta pre zákazníka je hľadať na webe.
3. Informácie: Skúsenosť ukazuje, že zákazník pred tým ako si vyberie, chce sa uistiť, že si vyberá správne a tak si robí prieskum. A hádajte kde opäť hľadá a porovnáva produkty a služby? Správne, na internete. Pokiaľ nemáte internetovú stránku s popisom svojich služieb, alebo produktov, sami a dobrovoľne sa diskvalifikujete.
4. Online Marketing: Naši zákazníci, ktorý vedú úspešný online biznis presne vedia, že súčasťou cenotvorby sú náklady na online reklamu. Reklama na internete je najdostupnejší a najefektívnejší nástroj ako spropagovať svoje podnikanie. Bez internetovej stránky to však nejde.
5. Efektívnosť: Internetová stránka beží 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Prináša okažite informácie o Vás, produktoch a službách. Je to služba pre zákazníka, ktorá mu umožní získať informácie vtedy keď on chce.
Aký je teda záver? Záver je jednoznačný. Internetová stránka je služba pre Vašého zákazníka. Predstavuje pre neho pridanú hodnotu, pretože vďaka internetu sa môže o Vás dozvedieť informácie, ktoré považuje za dôležité. Takto dávate svojmu zákazníkovi najavo, že ste seriózny podnik, ktorému záleží na jeho spokojnosti a potrebách. Internetová stránka je aj vec imidžu. Zatiaľ čo v minulosti si vlastný web mohli dovoliť len veľké spoločnosti, dnes si ho môžu dovoliť aj malý, alebo začínajúci podnikatelia, ktorý to myslia so svojim podnikaním seriózne.